10 Aralık 2012 Pazartesi

Dean R Koontz - Göz Ucuyla

Kitabın kapak fotoğrafını görünce okuyacağınız varsa da okumazsınız. Öyle bir ürkütücü, korkutucu ve ürpertici ki.. Kıpkırmızı bi gökyüzünün önünde ulu bir ağaç ve ağacın tepesinde bir insan. Kitabın ismindeki göz'ün ortasındaki ö 'nün de içinde bi nokta var,  illuminati çağrıştıran bi göz oluşmuş ya da oluşturulmuş. Neyse.

Kendi kendime bu kitabı okumamam gerektiğini sonra "kurbanlar"daki gibi gecemin gündüzümün karışacağını  korkularımın artacağını sayıklıyorum. Sonra durup psikolojime bir bakıyorum, yalnız hisseden; aşsız ve şevkatsiz hisseden genç bi kadın; öyle demiyorum bakınız o öyle zannediyor ve sanırım önemli olan da onun hisleri.. Bu psikolojinin içinden ancak beni böyle bir şey çıkarır, en iyisi okumalıyım deyip cesaretimi toparlıyorum.

Genel olarak korkmuyorsunuz kitapta ama müthiş geriliyorsunuz, bazen üzülüyor bazen de katılarak gülüyorsunuz. Üç hayatı anlatmaya başlıyor, nerde birleşecek bu hayatlar diye gözlerinizi ve ruhunuzu açık tutmak için olanca gücünüzle uğraşacağınız bir kitap. Çok iyi bağlanmış hayatlar yine. Çocuklar ve dedektifin yapmayı başarabildikleri şey sürreal bir noktaya dayandırılmış ama ne malum günün birinde gerçek olamayacağı!..

Aklımı başımdan uzaklaştırdığın fakat beni korkutmadığın için teşekkürler Dean.
Öperim.
N.


             
Dean R. Koontz - Göz Ucuyla





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yap